Wynajem sali konferencyjnej

Organizując konferencje, czy spotkania biznesowe, wiemy co jest ważne dla naszych Klientów. Wysoka jakość, dokładna organizacja, dopracowanie szczegółów jest dla nas priorytetem. Odpowiadamy na indywidualne potrzeby Klienta, doradzamy, dopytujemy o każdy szczegół tak, aby Państwa wydarzenie było dopięte na ostatni guzik.

W naszej spółdzielni każdy projekt jest wyjątkowym wydarzeniem.

 

Dysponujemy przestronną salą konferencyjną, która przystosowana jest do przyjęcia 30 osób.

Jesteśmy otwarci na dowolną aranżację dla Państwa biznesu.

Do naszych zalet zaliczamy dogodną lokalizację ( blisko miast: Chorzów, Zabrze, Piekary Śląskie, Tarnowskie Góry, Katowice), duży darmowy parking. Nasze zaplecze konferencyjne jest szeroko rozwinięte.

Nowoczesna sala konferencyjna zapewnia komfort podczas spotkań biznesowych. Odpowiednie oświetlenie, nagłośnienie tworzą jedność oraz równowagę.

Sala konferencyjna pozostaje do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 7godziny. Jesteśmy elastyczni.

 

Chcesz poznać więcej szczegółów ?

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś zainteresowany organizacją szkolenia, spotkania lub konferencji w naszej Spółdzielni napisz bądź zadzwoń do nas i umów się na indywidualne spotkanie.

Dział Organizacji

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Miechowice”

ul.A.Felińskiego 19

41-908 Bytom

tel.: +48  32 396-72-07
email:  organizacyjny@smmiechowice.bytom.pl

 

Wyposażenie sali konferencyjnej:

-klimatyzacja

-flipchart

-nagłośnienie

-światło dzienne

-projektor

-mikrofon

-dostęp do internetu

-zaciemnienie światła

-kuchnia

 

Możliwe ustawienia stołów:

-układ teatralny

-litera U/podkowa

-układ szkolny

-układ klasyczny

-dowolny dostosowany do Państwa potrzeb

 

Warianty i koszt wynajmu sali:

 

Pakiet Economy

Pakiet zawiera:

-dostęp do sali konferencyjnej/ bezpłatnego parkingu*

Koszt 447,00zł netto +VAT.

 

Pakiet Standard

Pakiet zawiera:

-dostęp do sali konferencyjnej/ bezpłatnego parkingu*

-bufet kawowy/bufet słodki**

Koszt wynajmu sali 407,00zł netto+VAT. Koszt bufetu kawowego/słodkiego to 21,00zł netto+VAT za osobę.

 

Pakiet Prestige

Pakiet zawiera:

-dostęp do sali konferencyjnej/ bezpłatnego parkingu*

-bufet kawowy/bufet słodki**

-katering***

Koszt wynajmu sali 407,00zł netto+VAT. Koszt bufetu kawowego/słodkiego to 21,00zł netto+VAT za osobę. Koszt kateringu wg indywidualnych ustaleń.

 

Istnieje możliwość wynajęcia sali konferencyjnej na godziny. Koszt wynajęcia sali za jedną godzinę to 41,00zł netto+VAT. Maksymalny czas wynajęcia sali na godziny to 5 godzin.

 

Na Państwa życzenie przygotujemy ciasta ( szarlotka, sernik, na bazie śmietany lub inne), drożdżówki itp.

 

*cena dot.8h wynajmu sali

**uzupełniany na bieżąco do 8h ( Bufet kawowy-kawa z ekspresu/parzona/rozpuszczalna, herbata, woda mineralna z cytryną, soki. Bufet słodki- kruche ciasteczka różnego rodzaju, wafelki).

*** wg indywidualnych ustaleń

 

Tags: No tags

Comments are closed.